تیزر ویدئویی “ترجمه آپ”

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۲:۲۴
اطلاعات پروژه
  • مشتری: دارالترجمه آنلاین آپ
  • تاریخ انجام پروژه: 1397
  • مهارت های استفاده شده در پروژه: تدوین- افکت گذاری - موشن گرافیک

ساخت تیزر گرافیکی و موشن گرافیک

با جذابیت بسیار بالا جهت نمایش دادن برند و محصولات مورد نظر به همراه تصاویر مختلف کالاها ، نام و لوگوی موسسه و محصول شما. در این مدل پیشنهادی، نیازی به فیلمبرداری نمی باشد و تنها در صورت نیاز عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز و تجهیزات کامل نورپردازی از کالاها در فضای استودیو و یا محل مورد نظر شما انجام میگردد. بنا به انتخاب شما، تیزر با فضایی رسمی و تجاری ، اکشن و مهیج ، متعادل و کلاسیک و یا شاد و کارتونی جهت معرفی محصولات ساخته می شود. اطلاعات نیز همزمان و یا در پایان توسط گوینده گفته خواهد شد. امکان درج اطلاعات مختلف مانند شماره تماس ، پیامک ، قیمت و غیره نیز به صورت زیرنویس وجود دارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی رئال – معرفی محصول

به این صورت که از کالاهای مورد نظر در دکور های مختلف و فضای مناسب از زوایای متفاوت تصویربرداری خواهد شد. توضیحات لازم با صدای گوینده پخش شده و اطلاعات مختلف نظیر جملات کلیدی ، لوگو ، اطلاعات تماس و غیره همزمان به صورت موشن گرافیک با جذابیت بالا به نمایش در خواهند آمد. فضایی کلاسیک و زیبا جهت معرفی تنوع کالایی. این مدل با توجه به قابلیت به تصویر کشیدن محصولات مختلف در فضاها و زوایای مختلف هم کاربرد معرفی کالا و هم معرفی برند را دارد. در تیزر های این مجموعه از مدل استفاده نمی شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی رئال – معرفی مجموعه تجاری ، صنعتی ، خدماتی

مجموعه تجاری ، صنعتی و یا خدماتی خود را در یک تیزر کمتر از ۶٠ ثانیه ای به تصویر بکشید. امکانات ، برتری ها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان کنید.